day #3 at Long Island, NYC

Ja vad ska man säga, samma sak idag med lektioner hela dagen och lunch där i mellan.
Idag var fisk som severades med USA's kanske minst attraktiva makaroner, men det gick ner, fisken var god!

Det första jag såg i morses var detta:


"no parking any time"  - Gött, då ställer vi oss där :) 
Alltså bilen används ju på området, men recis bredvid skylten också. Det var som en inbjudan till att ta foto.

Tänkte att ni kanske skulle vara intresserade av hur skolan ser ut

  

Första bilden är framifrån, sedan baksidan och den tredje är det huset där vi har våra lektioner
Jag vet att det ser väldigt fancy ut, men det är bara utsidan. Insidan är väääldigt sliten!


I vår workshop idag så skulle vi göra vårt major project, vi skulle läsa på om massa olika egenskaper och ting som påverkar vår kropp och så vidare, och så vidare, och så vidaaaareeee.

Jag fick vara modell för våran poster, haha, riktigt snyggt! :D



  


Japp där ligger jag och blir avmålad. Antar att det var den roligaste delen att ta kort på!
Tjej som ritar heter Åshild och kommer från Norge. Den andra killen i doorag heter något och kommer från Tyskland.

På den tredje miniatyrbilden är den färdig.
Jag gjorde de röda och lila i mitten av gubben, jag fick nämligen nutrition som ämne.
Det passade ju bra för jag har ju aldrig läst om nutrition innan ;)


Idag hade vi en polis på besök som pratade om allt möjligt om hur lagar och regler fungerar här i USA.
Fast det var ingen tråkig föreläsning, det var praktiskt taget en stand up comedy act!

Så jäkla rolig gubbe, heeelskön!
De små bilderna är på en svensk tjej som går här på skolan, Anna, som fick ha handfängsel på sig en stund.





 




Idag blir det en till bild tillägnad Totte och andra hängivna fans till Vänner. Expect more of those ;)



Monica - Hello people who do not live here. I gave you a key for emergencies
Phoebe - We were out of Doritooos

hahahha!


God på natt svenska folk!







Kommentarer
Postat av: Jennie

:) ser ut att passa dig perfekt! Verkar som lektionerna är ganska roliga och givande ändå. Imorgon bär det av till familjen antar jag? Väntar på ännu en uppdatering. So long brolli. Kram <3

2010-08-26 @ 09:34:41
Postat av: Totte

HAHA! varför tror du jag köpte det i london XD !

2010-08-26 @ 10:42:54
Postat av: Lisbeth

Hej Crillt Du verkar ha riktigt kul på lektionerna. Det är otrolig rolig att följa dig vännen, Ha det så gott över helgen. Vi ska till Norge en sväng Så de blir mycket att läsa på söndag. Kram till dig från oss

2010-08-26 @ 16:12:29
Postat av: Pierre

Du verkar ha gjort dig lite mer hemmastadd nu där borta i Amerikatt! Kul att du verkar känna dig lite mer uppåt nu än de två tidigare dagarna.



Fortsätt sprid glädje och Shadystyle-mentaliteten där borta! Och framförallt; Försök att njuta av varenda sekund! :D



Shadystyle-hug

2010-08-26 @ 16:52:08
Postat av: Lollo ♥

ja polis killen är hel härlig. hade inte skrattat så mycket på länge när vi fick se honom :P

kul att du kommer imorgon och jag åker iväg i en vecka då, haha

2010-08-27 @ 03:47:13
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0