Getting settled!

Har tyvärr inga bilder att bilder att bjuda på idag. Glömde minneskortet i datorn..
Men å andra sidan så har ni varit ganska bortskämda med bilder det senaste, men å en annan sida så har jag varit bortskämd med kommenterar från er i gengäld. Skitkul, verkligen! Fortsätt så folks!


Anyway..
Har spenderat dagen med värdfamiljen i Philadelphia. Föräldrarna är väldigt mycket för historia, min värdmamma är historialärare bland annat. Så det väldigt mycket historia ida, ganska intressant faktiskt. Inte allt men ändå gank mycket. Det blev lite mat idag också, friterad kyckling med våfflor.. vafan?
Well, det var ganska gott åtminstone.

Direkt när vi kom hem väntade skype med Ida äntligen. Men fick sms från en killkompis som bor typ 30 sekunder ifrån mig med bil. Han skrev att det var en au pair träff i full rulle typ 1 timma från oss.
Så det fick bli en väldigt snabb skypeing med Ida, förlåt.. Men vi tar igen det snart.

Au pair träffen var kul! Ganska mycket människor och förvånandsvärt många svenskar.
Det var så amerikanskt! Stor trädgård, stort hus och en fin pool. Dansande männsikor på gräsmattan, en DJ, massa lampor överallt, massa snacks och bara grymt helt enkelt.
.. och en kamikaze-dansk som gjorde kanonen ett par gånger och dränkte folket som satt runt den ;)


Imorgon är det dags för mig att köra mina första miles, hitta på någonting med Kalle och förhopningsvis kasta lite baseboll med Jake, Han håller på och lär mig ALLT om baseboll. Verkar ganska grymt.
Från och med nu är jag ett Phillies-fan, och snart ska jag se min första match live hoppas jag :)


Nu är det lite "Imma be" med Black eyed peas medans jag surfar runt lite på internet.
Efter det är det bedtime och Vänner as always.


Kommentarer
Postat av: Sandar Björk

Detta gillar vi:)

2010-08-29 @ 07:37:55
URL: http://marianova.com/users/sandrabjork/blog
Postat av: Lisbeth

Du verkar ha kommit till rätta nu. Bra att famijen är bra. Lycka til vännen Kram Lisbeth

2010-08-29 @ 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0