Goodbye, swedish me.

Farvälen har börjat!
Bowling med Totte, Jesper och Sandra, fick bli ett hejdå till Jesper och Totte.
Jennie min syster har jag sagt farväl till.
Imorgon blir mitt sista pass på gymmet tillsammans med Elis. När jag är tillbaka blir det andra hantlar!
Imorgon kommer min syster Camilla m fl. hem för att säga hej då.
Imorgon blir det också ett besök hos min lilla morfar för att säga hejdå.
I helgen blir det att träffa de flesta av killarna hoppas jag för att... wait for it... säga hej då!

Idag har jag spenderat dagen med min egentligen bästa vän, Sandra, som ett hej då.
Hon la upp bilder på sin blogg samt tillägnade ett inlägg åt mig, ni hittar dem här: http://ordavsandra.blogg.se
Tack så mycket naily!



Mestadels gamla bilder, vi har varit dåliga med kameran efter 1an.
Fast under åk. 2 och 3 gick vi inte riktigt i samma klass, och spenadera mycket mindra tid ihop.


Har fortfarande det allra svåraste farvälet framför mig, och jag mår uppriktigt sagt dåligt över det.


Kommentarer
Postat av: Carro

heej va fin blogg du har! :) ska vi följas i bloglovin? :) kram!

2010-08-20 @ 00:36:06
URL: http://piffys.blogg.se/
Postat av: .sandra

Åh, bästa vän, du är för söt :) När du kommer tillbaka får vi bli lite bättre med kameran. Jag lovar att du får komma och dricka kaffe och äta hemmabakade bullar i min lägenhet sedan. Vi ska vara mogna och diskutera politik och sådant, för det gör väl vuxna? Inte kasta kuddar på varandra iaf ;)



Ser fram emot Cribs-á-la-Philly-vs-Borås. ;)

2010-08-20 @ 14:33:22
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0