Moving to the states!

Väskorna är packade, det är övervikt men jag orkar inte bry mig idag.
Mamm & Sture hittade även 80 dollar som låg här hemma och bara låg, skitbra! Typ 650:- bara sådär. Tack!

Om exakt 8 timmar lyfter planet och jag borde sova, allt jag gör nu är det sista jag gör i Sverige för en bra tid.
Tack alla som sagt hejdå, önskat mig lycka till och brytt sig.
Tack till alla killarna för igår, även om det inte blev som det var tänkt blev det bra ändå. Så sköna!

Det är alltid någon som blir glömd så jag väljer att sluta tacka folk där, ni som förtjänar ett tack borde veta om det.
Hoppas ni kommer följa mig här i bloggen på min lilla resa, och hoppas ni gillar vad ni får se.

Släng gärna in någon kommentar då & då för att hålla min motivation uppe, cheers!


- Tänkte sticka ut från mängden och satsa på en ovanlig färg denna gången!



Kommentarer
Postat av: .sandra

Buhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :( Känns konstigt, overkligt att du snart är på andra sidan jorden, och att jag inte kommer få träffa dig på över ett år. :(



Men jag hoppas resan gick bra och att du får det kanoners! :)

2010-08-23 @ 14:06:34
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0