Snoop Dogg @ Philly, kickin' it westside! (bilder+video)

SNOOP DOGG!  ye, here it is!

Det blev Snoop Dogg live i Philadelphia idag, så jävla grymt!
Först fick vi inte ta med kameror in på giget p.g.a. att vi inte hade ett photopass. Hur fan skulle vi göra? Klockan var 7:55pm och vi skulle vara inne 8:00pm, och bilen var lååångt borta.

Vi beslutade oss för att lämna in den i en butike för att hämta den imorn igen, och det förklarar första bilden. Vi hamnade hos denna tjejen som tyckte vi var våghalsigt svenskar, "maaaan, are you gon' trust us with thaaat, your things?" ... ah typ, vad fan ska vi göra? Vi ska se Snoop!
Vi fick ta med bild med henne, Karl och hans kamera som bevismateria, jag lämnade också kvar min kamera. Digger hennes hår btw, haha!

Väl inne märker vi att alla har kameror, eftersom folk fortsatte att välla in bestämde jag mig för att gå tillbaka till butiken för att hämta min kamera och försöka smuggla in den, vilket gick jävligt bra, lucky for you guys!



Första förband, Fabolous! FETT!


Andra förbandet, också riktigt jäkla cleana killar. Missade namnet på dom tyvärr..



CATFIGHT! HAHA! Negressen som det så fint heter i beiget till höger är ena slagskämpen.



och till sista det vi alla väntat på, så jävla stort! Snoop D, O double G, king of westcoast, doggydog! 





(äcklig jäkla bild, men den bjuder vi på)


Vilken kväll!

Langar en film på hans entrance, sjukt kasst ljud men whatever..


Kommentarer
Postat av: Anonym

!!!!!:) Ser super kul ut! Hoppas du har det like bra som det ser ut:)Krrrammm

2010-08-31 @ 09:29:10
Postat av: Lisbeth

Detta ser ju superkul ut Bra att du har kul. Ha det Kram

2010-08-31 @ 10:48:13
Postat av: .sandra

Du har redan hunnit med en massa coola saker, på bara en vecka! Tänk vad mycket du kommer hinna med på ett år :O Herregud vad avis jag blir!

2010-08-31 @ 13:42:54
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0