A thanks from me to all of you!

#1 - Jag vill passa på och tacka alla för alla sms, mail, hälsningar på facebook och kommentarer här på bloggen. Jag uppskattar det verkligen jättemycket, fortsätt med det är ni snälla :)

Här på skolan är det liksom full rulle hela dagarna och sen har man liksom den senare delen av kvällen till datorn, men vi är många på detta nätverket så allt tar TID!

När jag är hos min värdfamilj ska jag bli bättre på att svara alla :)

#2 - En annan sak.. Sandra kommenterade mitt inlägg som jag skrev igår.
Jag skrev: "Fy vad jag inte visste hur man kunde missa någon såhär mycket."
och menade såklart att jag inte visste att man kunda sakna någon såhär mycket.
Vet inte vad jag ska skylla det på, sömn eller jetlag kanske, men lugn alla, och framförallt mamma!
I'm not turning in to a male version of Victoria Silverstedt ;)


#3 -
Till sist, jag är så glad och stolt över Ida. Jag visst att allt skulle gå bra och löste sig.
Det är inte varje dag som någons framgång gör hela min dag till en mycket bättre dag :)
Grattis honey bunny!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Amor vincit omnia.... Tänk på det:)

2010-08-26 @ 09:36:37
Postat av: Lisbeth

Gott att höra Crille Ha det så gott vännen /Lisbeth

2010-08-26 @ 10:11:05
Postat av: hanna

are you still training?

2010-08-26 @ 19:01:18
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0