Att göra i USA!

Detta är bara början till min lista och kommer nog förlängas ständigt, men på ett Cultural Care- möte i Stockholm kommer jagh ihåg att de tipsade oss om att göra en To-Do-List över vårt år i USA för att bland annat hålla glöden uppe. Jag har ärligt inte funderat så mycket på det men lite saker vill jag göra:

- Skydiving
- Bungeejump
- Se och ta egna kort på de byggnade som vännerkaraktärerna lever i, i serien.
- Besöka Central Perk i NYC (Ja, Perk med ett "e". Vännercafé, skadad som man är)
- Besöka Six Flags
- Se Baseball, basket, football, NHL- matcher
- Se Eminems hus utanför Detroit (hur det nu ska gå till)
- Gå på konsert
- Se Gran Canyon
- Se Golden Gate bron
- Gå över Brooklyn bridge
- Träffa eller åtminstone få en skymt av kändisarna som dominerar min värld.


hmm, som sagt, bara en början. Många förutsätter att jag stannar min 13:e månad och resor runt lite.
Uppdaterar nog den här listan titt som tätt,


En bild från Google Maps på Central Perk i New York


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

jag kna hänga på alla sportsmatcher i alla fall, haha. Vill med se de sporterna :D

2010-08-11 @ 03:18:13
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Tove

Central Park låter najs du.

2010-08-11 @ 09:20:54
URL: http://nytove.blogg.se/
Postat av: Chrille

Central -->PERK<--, Tove!!

2010-08-11 @ 13:29:14
URL: http://eastcoastlife.blogg.se/
Postat av: Ewers

Och när du kommer så är stället helt tomt och övergivet .. "London flashback" :@ xD

2010-08-12 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0