minced meat <3

Hur kan något som gör sig så fult på bild vara så jäkla gott?
Jag är helt förälskade makarotti, kyckling och ris har fått ställa sig åt sidan lite grann.




Bröst & triceps- pass med Richard idag i Länghemsgymmet.

Ska inte skriva någon bok om det, men det gick riktigt bra!
I den plana bänkpressen har jag som max 115kg, ett lyft och 100kg sju lyft.
De senaste passen har jag blivit sur vajre gång, senast gick med hopprep sönder.. RIP.

Idag gjorde jag i alla fall 3 repetitioner på 100kg och sammanlagt 6 lyft med hjälp. Jag blev glad!

Sen gick hela passet underbart skitbra!

Kommentarer
Postat av: Ackelina

hej allt bra? :)

2010-08-17 @ 11:39:27
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0