My new home, Abington, PA, USA.

Japp, Chrille är framme i Abington och ett nytt hem är ett faktum.
Det var så sjukt nervöst på bussen när man närmade sig, men allt gick så bra när jag träffade familjen.

och på tal om dem, vilken skitbra familj jag verkar ha fått tag i!
Barnen är helgrymma, och tjejen kan vara något av det sötaste som finns och pratar konstant.
Killen är stensoft, han och jag kommer komma väldigt bra överens och göra massa kul ihop känner jag!

Föräldrarna är verkligen genomsnälla, och vi har haft riktigt kul ihop idag.
Sedan har vi också en hund här som heter Chi Chi (Som Ross och Monicas hund i Vänner). Hon ser väldigt mycket ut som Ceasar och det är nog tur för honom kommer jag missa. Det tog ungefär halva dagen för henne att våga komma och hälsa på mig, och nu ikväll har vi blivit väldigt bra kompisar.


Jake som killen heter fick mig att prova Cupcakes för första gången ever, fanken vad gott det var.
Jag åt två..




När jag kom hit till familjen så hängde det små "Welcome to our home Christian" lappar överallt :)
Dessa är bara ett urval

 


har varit med på Jessis och Jakes fotbollsskolor som dom har här i närheten nu, tyvärr har dom träningar på två olika ställen här omkring. Fast jag har inte börjat köra än, det gör föräldrarna. Skulle köra vilse direkt här!


Så.. Antar att alla är nyfikna på hur jag bor.
Lägger upp lite bilder på mitt rum, det ser väldigt kalt och tråkigt ut på bilderna men det är faktiskt helt okey här. Önskar att jag kunda lägga upp bilder på barnen men jag frågad Amy (värdmamma) men hon tyckte inte att det var en särskilt bra idé. Amerikaner verkar väldigt måna om sin integritet verkar det som.
Fast det finns ju en och annan som är ganska sjuka i det här landet av nyheterna att dömma.

 

Jag bor i källaren och har en egen ingång till huset och badrummet ligger liksom i mitt rum kan man säga. Så jag har som en litet eget tillhåll här kan man säga. Ungefär som henmma.
På tal om hemma.. Pappan i familjen kör en vit, ny, Volvo S60 och jag hoppas jag får köra den ibland :D


Jag har fått en telefon idag en Pantech Ease, verkar helt okey! Hade hoppats på en iPhone 4.
Men det var väll kanske bara förhoppningar och inget som jag förväntade mig. Jag är helnöjd!




That's all for now folks!
Fick erbjudande om att hänga med till gymmet imorgon bittit men imorgon ska jag ha min efterlängtade sovmorgon till 10am. Ska blir vääääldigt skönt!

Nu ska jag kolla på Vänner, på datorn för jag har redan missat det på TV'n.
Jag ska också dricka en Pepsi max.. Nej förlåt, jag menar en äkta amerikansk Diet Pepsi! ;D

Håll utkik för nästa inlägg, ska ut på lite äventyr imorgon. Cliff to the hanger, ciao!

Kommentarer
Postat av: Liza

Snygg header! :)

2010-08-28 @ 11:01:43
URL: http://liiiizzaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Det ser fint ut och jag tror att du kommer trivas jättebra där;) Önskar att jag kunde hälsa på dig! Puss

2010-08-28 @ 11:07:55
Postat av: .sandra

Ser ju skitbra ut! :) Tur att familjen verkar bra. Du får fråga om ett tag igen om det är ok att lägga ut bilder på barnen.

2010-08-28 @ 14:50:37
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Postat av: Veronica

Wow, verkligen ett helt eget tillhåll! Det ser ju hur bra ut som helst :D Congratz till familjevalet!

2010-08-28 @ 15:04:55
Postat av: Lisbeth

Hej Det ser ju jättetrevligt ut Du kommer med al säkerhet att trivas riktigt bra. Ha det kram Lisbeth

2010-08-29 @ 18:57:03
Postat av: Anonym

Hej Det ser ju jättetrevligt ut Du kommer med all säkerhet att trivas riktigt bra. Ha det kram Lisbeth

2010-08-29 @ 18:57:42
Postat av: Lisbeth

Hej Ditt boende ser ju jättebra ut Jag tror allt att du kommer att trivas perfekt. Ha det Kram Lisbeth

2010-08-29 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0