No air like fake Nikes

Vaccumpåsarna är nog det som förenklat min packning mest hittills. Kosatde 49:95:- på Ge-Kå's om jag inte missminner mig.

Hur som, jag älskar min vinterjacka och tänker inte dra iväg utan den, men den tar plats och väger.
Storleken löser jag en hel del med hjälp av vaccumpåsarna, vikten blir ett annat problem, springer vikten iväg alldeles för långt överväger jag nog att lämna den hemma kanske.

Det är i alla fall skitenkelt!
Bilderna säger väll det mesta, man placerar den i påsen och försluter påsen.



Sätt dammsugaren mot ventilen och sug tills det inte finns någon luft kvar och skruva åt ventilen.
Still superenkelt!



.. och ja, skillnaden i väskan är jag ganska klar. Bra vaaa?


Kommentarer
Postat av: marie

Sjukt bra grej :O

2010-08-10 @ 09:46:11
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0