Philly and mr. K.A.L.

Sååå.. I Philly är det full rulle hela tiden!

Har varit ute och kort en hel del idag med Amy, min värdmamma. Mycket vägar att lära mig men det börja släppa mer och mer. Ska nog få ordning på det snart. Har kört mina första miles helt själv idag, svinsoft!
 
Well, efter turen med Amy så har jag hängt med Kalle hela dagen.
Kollat in hans hus, sen korde jag oss till ett par köpcentrum här i närheten och kollade lite. Det slutade i en ny t-shirt. Star i valet och kvalet mellan en Ralph Lauren skjorta och en Ralph Lauren sweatshirt.

Fick tydligen ingen USB-sladd till min telefon så jag tog kort på mobilen med min kamera.
Tänkte att ni skulle hjälpa mig med vilken jag ska köpa. Det lutar åt luvtröjan, har mer nytta av den just nu känns det som. Fast jag har inte med mig någon skjorta hemifrån. Let me know what ya'll think!



Efteråt körde Kalle och jag in till Philadelphia, ställde bilen och gick runt hela kvällen, riktigt nice!

Det är Rocky som står som staty och trappan är den trappa som han springer i när han träna i filmen. Därav dem bilderna. Känns lite stort att sprungit i samma trappa som mighty Sylvester Stallone!





Kommentarer
Postat av: .sandra

Köp båda va fasen ;) haha.

Ser och låter som om du trivs och att den första hemlängtan börjar försvinna lite? Härligt i så fall! Allt ser kanon ut, och jag är allt lite avis. Han där Kalle verkar soft, kul att du redan hittat någon, kan tänka mig att det gör allt lite lättare.

2010-08-30 @ 10:05:31
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Postat av: Julia W

skjortan! absolut skjortan ;)

2010-08-30 @ 18:25:51
Postat av: Lisbeth

Det verkar som du trivs riktigt bra nu. Köp båda om du har råd. Fina bilder att kika på för oss härhemma. Ha det så gott vännen Kram på dig

2010-08-31 @ 10:46:01
Postat av: Ida

Jag tycker skjortan, du har ju tusen sånna där tröjor;)



miss you!

2010-08-31 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0