Money in exchange for clothes




Var inte en dag för sent för att uppdatera garderoben lite grann, och eftersom min lön kom idag var det bara att ge sig ut på jakt. Jag blev ganska nöjd, det var egentligen menat att handla lite mer "vuxna" kläder, behöver skjortor bland annat. Men väl där inne så blir det en fuck-skjortor-mentalitet.
Det får jag ta i USA sen istället, mycket finare märken till mycket billigare priser där, goett!

Kan heller inte stå emot när det finns Rocawear inne. Kan se mig själv stå mitt på Times Square med min nya "I R NY" t-shirt och spotta ett par rader ur Empire State of Mind. Förutom att spotta rader.


Ida i sin tur hittade sin ursnygga pippitröja, ett par converse och en grå tröja. Score x3!



Rocawear                        mouli                   Fred Perry                 WeSC


Rocawear                        Lager 157               Lager 157                   Lager 157


mouli                           Pace                            Pace                        Lager 157 / Frank Dandy

Kommentarer
Postat av: .sandra

Det finns bara ett ord... Shoppaholic ;)

2010-08-12 @ 21:48:55
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Postat av: Anne-Sofie

Vad har du för kamera?

/anne-sofie

2010-08-13 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0