New York City!! (31 bilder) Day #4

Idag var det sista skoldagen, yay! Det började med att Nina åkte på "extra homework" för att hon om försent till vår sing-a-long. Att skriva en uppsats om varför det är viktigt att komma i tid. Men av bilden att dömma verkar hon inte allt för sur för det ;D

 



Sedan var det dags för vår redovisning som jag skrev om att vi förberede igår, vårt major project
Efter det blev det diplomutdelning som bevisar att vi har gjort 32 timmar på au pair skolan :)

 


Efter allt detta var det dags för vad vi alla väntat på, NEW YORK CITY! och jag älskar redan staden!
Men jag är fortfarande besviken på Empire state building, högaförväntningar är farligt. Fast liten är det inte ;O

Här kommer massor med bilder!

Vi tog Staten island ferry ut och åkte en sväng för att se NYC's skyline och komma frihetsgudinnan närmare


 





Sedan var det city som gällde och såklart ett besök på Top of the Rock (Rockefeller Center)
AWESOMENESS! utsikten var underbar, och solnedgången måste gjort det 1000 gånger bättre.
Där skulle du varit med mig Bunny :( Du & jag, solnedgång, New York. aaaaaw!







Den bilden på byggarbetarna visste jag inte hörde ihop med Rockefeller Center, nu vet jag, yay!



Eftersom NYC är the home of Jay-Z tillägnade jag en bild med hans "signature" HOVA!
Blev ganska fet tycker jag allt, don't you?



Imorgon ska jag träffa familjen för första gången, nervöst! :)




Japp och Vänner fanns med i bilden idag igen! Totte, CHECK THIS OUT!?!?!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Totte

Hhaha! :D Alltså har du mängder med grejjer när du kommer hem .. xD Måste säga att t-shiten va min favorit XD KÖP I XS! Så den sitter sådär tight XD

2010-08-27 @ 07:00:41
Postat av: Fredmeister

haha de äger!!

2010-08-27 @ 09:11:02
Postat av: Jennie

La vida loca:) Ser hur bra ut som helst! Jag är brar liiiiiittteeeee avundjuk. Det var ju faktiskt detta som du drömde om för ett tag sedan, fast då fick du nöja dig med tavlor av NYC:) Nu är du där:) Bra jobbat brollan och ha det super kul. Jag kommer hem på söndag hoppas vi kan prata då. Ta hand om dig. Kram

2010-08-27 @ 09:24:59
Postat av: lisbeth

Hej där. Oj oj så fina bilder du skickar förstår att det är stort. Men de måste kännas helt otroligt att vara där. Lycka till med familjen och var rädd om dig. Vi höres på söndag Kram på dig

2010-08-27 @ 13:56:08
Postat av: .sandra

Nämen titta, där har du ju nästan en likadan bild som min tavla. :D Fina bilder, ser otroligt mäktigt ut. :)

2010-08-27 @ 17:14:21
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0