Apple - iPod

Köpte ju mig en iPod för... ett 7-8 månader sedan? 
Har aldrig riktigt utnyttjat den, har bara haft ett par spellistor som gått om och om igen. Jag har aldrig intresserat mig för att lägga till appar, har inte känt till alla funktioner och har använt den som en mp3 med touchscreen ungefär.

MEN, jävlar vilken rolig pryl den blev när man började intressera sig. La till en hel del appar (ett gäng skitonödiga, rensning står på to-do-listan), bytte ut spellistorna och började använda den på allvar. 
Förut laddade jag den kanske en gång i veckan, nu blir det minst en gång om dagen, kanske två. 

Blir med största sannolikhet en iPhone när jag kommer hem till sverige igen, gillar inte storleken men man vänjer väll sig kanske. Appledator känns ganska avlägset, trots att apple är unikt och faktiskt grymt snygga så känns det som jag drar mer nytta utav en helt vanlig PC med windows OS.

Next up är i alla fall att ta mig tid att konvertera vänneravsnitt och lägga in. Det kan nog göra cardioträningen lättare åtminstone, och kanske flygtiden på fredag. Måste som sagt rensa och organisera upp lite här och där.

Det är free wi-fi på ganska många ställen här i USA, det är ju bara för bra i vissa lägen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0