Nationality

Guess who's back.. för femtioelfte gången.
Följt en annan blogg lite halvt som halvt och kommit fram att små inlägg, typ notiser får en blogg ganska levande och det kan väll inte vara så svårt att hålla? Så det är planen, så länge jag inte får en svinbra idé som jag behöver lägga mer energi på, men det händer ju inte så ofta.. Att jag delar med mig av dem alltså ;)

Alla inlägg är bra inlägg, och alla kommentarer är bra kommentarer. Det kan ju ni tänka på... (.................)


Köpte mig en pin i en randombutik igår, tyckte den var riktigt schysst och sitter numera på min bröstficka på vinterjackan som har kommit ut ur sitt ide. Uteblir förfrågningar om min nationalitet från amerikaner p.g.a. den här nu så tar jag nog bort den igen.
Planen är att dom ska säga "oh, so you're swedish, that's awesome!". Amerikaner är spontana på det viset.



Kommentarer
Postat av: .sandra

Tummen upp här! Jag är inne vaaaaaarje dag, och blir lika besviken varje gång. Så SKÄRPNING!

2010-12-21 @ 20:21:45
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0