still alive and bitchin

Vi overlevde Miami och hela vagen hem. Jag alskar Miami, fy vilken underbar vecka det blev forutom min kanske hittills varsta baksmalla nagonsin . Blir ett langre inlagg om Miami senare utan historian om baksmallan och en hel del helt enkelt skitgrymma bilder!

An sa lange blir det bara min god-jul-bil till grabbarna som jag la upp pa Facebook



Juste.. Jag motte min nya flickvan pa Hooters i Miami nar vi tog en hamburgare som skulle bli den kanske godaste jag nagonsin atit! hon heter Amber och vi ar ett par vad hon an sager!

 

Ar alltsa tillbaka i Philly igen men det ar bara en mellanlandning, imorgon aker vi upp till New York City och firar in det nya aret. Sen kan jag stryka annu en grej fran min to-do-before-I-die-list!

Well, smell ya later ya'all. Merry late christmas and an early happy new year!
.. what the heck, I might as well wish ya'll a happy easter!


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

hejsan hoppas ditt nyårs firande blev bra :D

och gott nytt år :D

2011-01-01 @ 17:49:00
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0