happiness came with the mail

Så länge det inte står typ "citizen bank" på breven så är det alltid lika sjukt kul att få post, speciellt i den här storleken. Fick ett paket av mamma och ett av pappa. Mammas var tydligen ett större hot än pappas och blev uppskuret, igentejpat och belagt med ett "security" klistermärke. Dessa paket var såklart julklappar.

Jag står i köket och kollar på Jessie:
- Dang it! Two christmasgifts and it's not even christmas..I just wanna open them.
- I'll take these and hide them for you, and you'll get them back before we go to Mexico
- Deal!




I varje paket kom ett litet brev.
Läste dem och lämnade dom utan uppsikt en liten stund och tro fan att hundjäveln strimlade dessa.
Hon måste hata mig, först mina solglasögon och nu mina brev. Jag hann att läsa dom åtminstone, skithund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0