Imagine

Jag och Kalle har en sak gemensamt, tidsoptimism.. Han snäppet bättre skulle det visa sig.
Vi skulle dra till Giant efter att vi käkat på Willow Grove efter gymmet igår och båda behövde duscha.

Vi körde en ny taktik igår.
Kalle: "Den som står utanför din dörr först vinner och får börja som neger i neger president" (kortspelet)
Jag: "Taget!"
Han vann.. Jag hann precis få på mig byxorna när han stod utanför dörren. Men om vi skulle gjort en grundlig undersökning på vem som var renast tror jag att jag hade vunnit. Påstår ingenting, men det är min hypotes ;)


Ang. gymmet så... I'M BACK!! Släpper inte järngreppet om det här nu, it can only get better.


Drömde att jag var hemma inatt. 
Jag stod och pratade med någon och slängde in engelska ord i en svensk mening och någon hackade på det. Här borde är det ju liksom accepterat bland svenskar mycket mer än hemma i Sverige.
Då slog det mig att jag inte skulle få prata engelska mer och blev lite smått ifrån mig, sen vaknade jag och kände faktiskt en liten lättnad att jag låg kvar i min amerikanska säng.


Helgen blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0