It's been a while!

"shit fan läget broshan, ja det var rätt längesen vi sågs, vi kan ta ett par bärs
och snacka genom vad som hänt under åren."

Ber verkligen jättelite om ursäkt att jag inte uppdaterar lika frekvent längre.

Vad har hänt?
- Jag och Kalle drog till en inomhushall där man betalar $5 för hyra av hallen och sen får man spela. Det gick ganska bra. Det var typ 12 andra amerikanska killar där Jag snörade påmig Allbäckdojorna, gjorde ett försök att gräva fram den fagra bollkänsla jag en gång besatt och satte tre mål varav ett med vänstern.
- Skypade idag och längtar helt plötsligt sjuuuuukt mycket till Februari. Må all lycka drabba mig, tack!
- Jag har fått brev. Säger inte er mycket, men underlättade vissa ting för mig. Tack för hjälpen mamma!
- Jag är sjukt lack på Daniel Adams-Ray's nya karriär. Hans rad på Ta de lugnt: "Borde vara legend inom hiphop, men är bara känd för att vara pop" fick precis en ny innebörd. Tragiskt. Och fd. Khilen, jag är lika sur på dig!
- Jag har snöat in på Afasi & Filthy igen. Lyssnar alltid på minst 2-3 låtar när jag är på gymmet förutsatt att jag inte glömt ipoden hemma. Men nu är jag mer effektiv, typ hela tiden. Han är kung. Sveriges bästa? I guess I'd vote Afasi!
- Vi spelade basket mot några tyskar. Kalle vann på 21 och jag kom tvåa. Sen körde vi match, två mot två, försten till fem. Vi gjorde vad vi skulle och vann med 5-0. Heja Sverige!
- Börjat smida planer för julen. Söder känns som ett ganska tillfreställande väderstreck på samma gång som "spara pengar" känns som nyckelorden för att få det fullbordat. När är det min tur att kamma hem ett par miljoner? Får börja jobba på den idén alltså.
- Träningen flyter på i hyfsad takt. Kände av smärta i axeln förra fredagen och fick avbryta axelpasset. Sedan  dess har det gått ganska bra. Imorgon blir det axlar och triceps, mina triceps ligger verkligen efter. Måste ta mig i kragen och snygga till ryggpassen också. Ska ge mig på någon slags maxning om ett tag också, bara för att liksom. Vi får väll se när och hur det blir.


Hittade en svensk kille jag inte sett innan som kallar sin Henry Bowers. Pinsamt att jag
inte känner till honom, sjukt skillad kille. Sök på honom på youtube, han har rimmen andra drömmer om.
Han dök upp i en cypher jag hittade på Youtube och fick mig att skratta:

Let me give it to you straight, no monkeybusiness
I bring it to your knees like an uncle visit
This fonkyshizzne is a part of my life
They told me to always try to see the positive side
So on 9/11 during the main event
I ran around the twintowers singing "it's raining men"


I guess that's all for now. Seeeee ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0