cheche!

Det går ganska trögt här i bloggen men jag har lite problem med att lägga upp bilder för tillfället och jag vet själv hur sjukt tråkigt det är att läsa en blogg med bara massa bokstäver som man som läsare kanske inte bryr sig ett dugg om egentligen. Det är ju bilderna som är roliga.

Tänkte ge er lite updates på det senaste.

- Ida har fyllt sina 18 år, grattis till dig igen!
- Idag är en dag jag längtat efter länge, Lil Wayne släpps från Rikers Island och jag förväntar mig sjukt mycket nytt material från honom nu. Han och hans crew ska ha creed för hur det hållit hans namn hög i hiphopvärlden. 
Vissa, eller väldigt många vet nog inte ens om att han suttit inne och att han varit borta i 8 månader. Han har släppt en platta, hans medverkan på No Love och alla hans collabs med young money klicken för att bara nämna några stycken.

- Förra helgen var en partyhelg. Därifrån har jag iofs bilder men antar att de flesta som hänger på min blogg har sett bilderna på min Facebook. Kanske gör ett kompletterande inlägg med dem senare.
På Fredagen var det fest i Princeton i ett hus. Jag fick aldrig reda på om det var ett bebott hus eller ett hus ämnat för fest, nu är det nog inte bebott längre i alla fall, vilken jävla mess!
Det var häfigt som fan! Fullt med folk alla möjliga nationaliteter, maskerad, skön musik och amerikanskt!
Beerpong var såklart givet, jag och Kalle teamade upp och spelade två matcher. Vi fick stryk. Här är ett ypperligt tillfälle och ett av få tillfällen där man kan skylla på alkoholen, men jag väljer att inte göra det. Jag skyller på fusk! Haha, speciellt tjejerna vi mötte i sista matchen, de praktiskt taget böjde sig över bordet och la i bollarn. Va i helvete?! Men det var inte en kväll där man brydde sig om sånt direkt.
På Lördagen drog jag och Kalle till New York med höga förväntningar! Vi gled omkring ett tag, tog en yellow cab till vart förfesten skulle hållas, mötte upp ett gäng tyska tjejer och senare ett gäng svenska tjejer + Johan.
Förfesten var guld och senare blev det ytterligare en yellow cab till Lina Frey på Houston st. Idioten som skrev "annonsen" till festen har nog en major i mytomani / falsk marknadsföring. Han fick det att låta som vi skulle till något riktigt jävla fancy. Det var ju inte riktigt hela sanningen, men vi hade riktigt roligt och jag är glad att vi åkte dit! 

- Träningen går bra, bra, braaaaa! Fortfarande inte ikapp den form jag en gång varit i men jag närmar mig med stormsteg. Sitter här med sjuk träningsvärk i biceps och lite mindre sjuk värk i magmusklerna.
I veckan hantelpressade jag med 100lbs. Det är 45 kg så det är inget att skryta om då jag gjort bättre men det är ändå rejält peppande med att par svarta hantlar som det står "100" på, hur konstigt det än kan låta för er som inte känner er hemma i vår sport!

- Igår gick jag & Kalle på bio, The Social Network. Grym film, jag gillar den riktigt skarpt faktiskt även om jag vill veta sanningshalten i det hela. Det känns lite väl "story" för vara sant, men vad är en film utan en story? Kanske hade blivit tomt utan den. Gillar att killen i baggysweats står upp mot de med pengar, makt och respekt. Det är liksom shadystyle, på riktigt. Eminem hade varken pengar, makt eller respekt. Men utan allt det och en hjärna av guld så står han nu på månen och kollar ner på alla andra.

Har lite musiktips för den som känner att den delar min musiksmak, oförskämt lite skara som gör det dock.
- Medina har släppt nytt mixtape "Varsågod de e gratis", fast jag gillar det inte direkt, dom kan bättre!
- Kartellen har ny låt "Så vi gör det", känns som gammalt tugg men det fängslar ändå på något sätt även om jag inte alltid delar deras åsikter och värderingar speciellt kring polisen så kan jag inte låta bli att gilla musiken!
Nicki Minaj ft. Eminem - Roman's Revenge - Tungt!
- Allyawan har släppt nytt mixtape, iChroicles

Bäst av allt, nya versionen av Love the way you lie finns ute. Love the way you lie pt.2
Jag gillar den skarpt! Ledsen att det ljudet är dåligt, att de har pitchat rösterna och att de har klippt in den jobbiga world-premiere-rösten lite här och där. Men räkna med att ni kommer få höra den hör låten riktigt mycket längre fram!
En bättre och ren version finns här: http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=17711



Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

en av de riktiga tvillingarna sa att det var pretty much vad osm hände :) om filmen asså...

2010-11-05 @ 00:21:19
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0