byebye

Jenny hade sitt go away party igår, det var riktigt niiice!
Denna innehöll fem nationaliteter, svensk, amerikansk, finsk, fransk och brasiliansk.
Det är nog rekord för min del, bortsett från hawaii"partyt" med cultural care.

Vi höll till i en Lägenhet i Philadelphia, sen tog alla en taxi, eller vi tog två taxis förresten till baboobar.
Lördagar hade tydligen 21 som åldersgräns, med andra ord ställde jag och Kalle till det lite grann.
Men det blev bra i alla fall.

Jag och Kalle fick till slut varsinn soffa hemma hos Mike.
Kalle är väll 10cm längre än mig, han fick tvåsistssoffan, jag fick tresitssoffan. skön uppdelning!

På morgonen blev det Taxi från Southstreet till Walnut Street och sedan promenad från Walnut till the Art museum.









Juste, jag fixade till min karma idag.
I taxin hittade jag en blueberry-mobiltelefon, kände att jag satt på något som vibrerade (nej, ingen strap-on (-.-)  stole that joke, didn't I?). Jag tog i alla fall med mig den och svarade när den förstörda tjejen som tappat den febrilt ringde till sig själv, förklarade vart vi var och efter en halvtimma var hon där, sa tack, och drog igen.



Love Park hade tydligen bestämt sig för att dra sitt strå till stacken åt Rosa-bandet-grejen.
Cool!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser kul up brollan och Karmat är bra att jobba pa:) Good work! Ha en bra vecka. Kram Kram

2010-10-04 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0