I'm getting there!

Nu flyter det på!
Kom precis från gymmet, bröst/triceps pass, och jag tar mig tillbaka sakta men säkert.
Gjorde en 8:a på 90lbs hantelpress och efter det en 7:a. 90lbs är lika med 43,2 kg för att vara exakt.
Det är ju inget PB direkt men jag närmar mig! Bör ju tillägga att jag tränade axlar igår och det borde väll dragit ner styrkan lite grann åtminstone.

Sitter med nygjord makarotti som jag sköjler ner med Skim plus milk.
11g Protein per cup (24cl). Vem fan behöver proteinpulver! 

Testade på att sola här i USA för första gången också, första gången jag stod upp och solade.
Men det kosta nästan 100:- för 10 minuter, så det var första och sista gången på det stället. Letar efter annat :)


Helgen blir bra, annat kan det inte bli!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

du är en sån tönt!

2010-10-28 @ 00:05:22
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Chrille

ok.

2010-10-28 @ 00:20:05
URL: http://eastcoastlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0