Soo.. the gym!

Here we go again, spänn-dina-muskler-bilder är tillbaka, long time no see.

Där får ni en liten skymt av hur mitt nuvarande gym ser ut också. Detta är viktrummet.
På ovanvåningen finns den stora hallen med alla cardiomaskiner och alla andra maskiner och ett gäng hantlar, bänkpress, gummirep och allt möjligt. Jag gillar't!

En hyfsat stor, svart cornrow -kille som jag hälsat på några gånger kom fram idag:
- Are you a powerlifter or sumthing?
- Noo, but thanks (i mitt huvud gjorde jag volter och alla möjliga konster, fast jag svarade sådär coolt typ.. coolt)






Kommentarer
Postat av: .sandra

ojoj!

2010-10-27 @ 10:21:24
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Postat av: Olson

Ser ju riktigt bra mannen;)

2010-11-01 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0