All chill, everything!

Hej och välkommen till mitt jobb.

Det är 27 grader varmt. Hunden ligger och myser i solen, föräldrarna jobbar, ungarna är i skolan.
Jag sitter och sippar på en coke med ice & lemon och surfar för tillfället omkring på blocket.
På Fredag får jag en check på $195,75 (~1450:-), det får jag varje fredag. Tschüss!





Juste det, ibland sliter jag. Jag byggde ihop en tekniklego helikopter häromdagen.
Jake var tydligen för cool för att bygga med lego, your loss buddy! I'm not!

Någon dag ska jag plocka ner den, den går nämligen bygga om till ett flygplan, Awesomeness!




Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

vill också ha så jag kan sitta ute D:

2010-09-20 @ 16:50:51
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Christine

hehe lego är ju jätte roligt! :D nu har jag fått en andra match :D jippi!

2010-09-22 @ 08:57:44
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0