All that bullshit is for the birds..

Tror många som kollar in här och har någorlunda kolla på facebook är sugna på ett inlägg om mig och Ida.
Ain't gon' happen. Inte redo för det. Det är bara jävla tugnt just nu och jag önskar att hon var här hos mig just nu.

Tacklar bort tankarna för en stund med ett inlägg om dagen.
Min första dag själv med barnen, gick väldigt bra!
Lastade bilen med cyklar och drog iväg till en park en bit härifrån och cyklade en runda tillsammans med en kompis till barnen. Sedan släppte jag av Jake hos hans kompis och tog med Jessie och henns kompis till ett jättestort mall här i närheten som heter Willow Grove.

Jag sa typ: okey girls. you lead, I follow, you've got til' 5:50pm, then we need to go back :)
Det slutade i att vi gick i telefonaffärer, Justice, PS, Acrombie and Fitch, Bloomingdales och liknande.. Aldrig sett så mycket barnkläder på en och samma dag tror jag

SWEETEST THING!
Jessica bär alltid två olika sorters sockar och de är alltid färgglada. "that's my thing" säger hon. Så himla söt! Jag är förälskad i henne. Så jävla illa att jag inte får lägga upp bilder åt er.


Well, det blev Philadelphia för fjärde gången på fem dagar, hyfsat bra statistik tycker jag allt.
Kameran är i säkra händer igen, väldigt skönt!

On the way


Riktigt äcklig bild, bjuder på den idag igen!


Knallade förbi en butiken och hittade en t-shirt jag bara var tvungen att köpa, whoa!



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej vännen. Så kul att allt gick bra med barnen. Var nu rädd om dig och ha det så bra Kramar i massor

2010-09-01 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0