Ballin'

inaktivitet, jag vet.. för att öppna med ett rim.

Tänker inte dra någon livshistoria. Igår träffade jag och Kalle Malin som jag träffade på training school i New York, long island. Eftersom Philadelphia var lite mer våran hemmaplan så knallade vi runt och kikade lite.
Rockytrappan var ett givet objekt, sen själva staden.
Philadelphias skyline är riktigt sjukt nice och den måste liksom upplevas. Om man sitter på Rockytrappan när det är ljust ute så har man hela skylinen framför sig. Här i USA går solen när riktigt fort och om man sitter där i skymningen så är det som att ändra kontrasten av en bild i Photoshop. Hela helheten i byggnaderna växer fram i takt med att bakgrunden blir mörkare. Ja, väldigt häfitgt!


Jag & Malin i Rockytrappan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0