Barnes N' Nobles

Knallde in på Barnes N' Nobles idag och köpte mig två böcker, äntligen!
har letat efter "The Way I Am" i alla bokhanldar jag gått förbi hemma i Sverige, här hade de 1 ex kvar!

Boktanten hittade en annan bok som är skriven om Eminem skriven av Anthony Bozza.
Anthony var journalist på Rolling Stones och kom Eminem väldigt nära inpå livet. Jag är exalterad!


(Min hand var sjukt creepy, för creepy för att inte täckas över)



While we're on the subject Eminem..
Ida berättade om en kille programmet Kungarna av Tylösand som hade Eminem tatuerad på ena bröstet och hade skrivit Marshall Mather under porträttet. Alltsåå!
För det första så skäms jag över programmet utan att ens ha sett det, för det andra så lider jag med deras föräldrar, för det tredje så hoppas jag att dessa människor aldrig får familj eller ens barn och för det fjärde är jag glad att Sverige inte syns så mycket utåt i världen så dessa övervintrade äckliga fjortisarna får glänsa.

Anyway.. Jag skulle vilja ha en förklaring till hans tatuering.
Jag tillhör den skaran som tycker att en tatuering ska ha en mening, alltså inte bara vara ditklottrad. Speciellt i ett fall som detta när man sätter dig någons ansikte och dennes namn. Varför? Jag kan inte tänka på alla anledningar så därför skulle jag vilja höra just hans, han kanske har en bra vad vet jag.
Men om han bara satt dit den utan eftertanke borde ju någon bara slipa bort den, det som stör mig mest är att folk kommer medvetet och omedvetet förknippa Eminem på något sett med han och hans tatuering.
Sjukt liten skara, men om det bara är en person så är det en person för mycket. Jag hatar människor som är med i sånna här tv-program, jag kan inte rå för det. Dom äcklar mig!
"vadådå, det är ju deras liv" - fine, jag tänker inte direkt starta en aktion för att motverka programmen, men jag skulle aldrig i livet beblanda mig med dem. Jag ser det som en skyldighet jag har som svensk att avsäga mig allt som kan förknippa mig med dessa. Det är därför  jag lackar ur på hans tatuering om han inte sitter inne med en riktig bra förklaring, eftersom jag i min umgängeskrets förknippas med Eminem, och det gör jag med glädje.

Äckliga männsikor som är beroende av uppmärksamhet.
.. och har tatueringen något med uppmärksamhet att göra bord någon plocka fram vinkelslipen.
Attentionwhore!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha Chrille, Nemo kanske ser Eminem som en lika stor förebild eller ser upp till honom lika mycket som du, hur äcklig han än är så kan ju ni dela på samma åsikter om honom;) Fattar vad du menar annars;) PUSS♥

2010-09-27 @ 14:40:12
Postat av: Christine

Woho jag har fått en familj :D :D

2010-09-28 @ 11:06:41
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com
Postat av: Wiktoria

tattoo är sååå snygggttt !tror inte vi tycker samma där :Dhaha

2010-09-29 @ 15:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0