break's over!

Min första riktiga dag som au pair idag.
Har följt barnen till bussen och allt gick bra på morgonen. Jag kommer ihåg att man var nervös inför skolstarten, men såhär nervös som framförallt Jessie var vettefan om jag var. Sött :)

Men jag var nog undermedvetet nervös idag!
Jag drömde något heeelt wierd och något i stil med:
Jag var i Sverige men kunde ändå köra bil hit. Fast kvällen innan hade jag gått ut i Borås och blivit lite på lyran men ändå tagit bilen hem till mig i Sverige och somnat.
Sen försov jag mig dagen efter och vaknade vid halv tio och såg att min värdfamilj hade ringt mig massa gånger. Jag ringde upp min värdpappa och sa "I'm soooorrry!" he was like, "I see you at home, click."

När jag kom hem till värdfamiljen var alla skitsura! De sa att Sharon (min LCC, kontaktperson) kommer klockan sju ikväll och att det inte ville ha mig här längre och jag fick åka tillbaka hem till Sverige igen.

Kommer ihåg hur rädd jag var i drömmen och kan fortfarande känna lättnaden av att vakna upp och se att klockan är 06:50 och jag har 25 minuter kvar att sova. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0