El mexicano mato olá mitt el house

Helgen var planerad skitbra, sen gick allt i kras och planerna gick inte riktigt som den skulle.

Anna kom i all fall hem till mig till slut, Kalle & Lollo också så klart.
Vi lagade tacos som vi pratat om några dagar, blev väldigt gott faktiskt, och alldeles för mycket.
Om inte familjens tidigare au pairer var omtalade för att göra Chi-Chi (hunden) tjock tror jag han hade fått en och annan portion tacos i hundskålen. Jag var nämligen hundvakt ungefär ett dygn när familjen drog till New York för att "fira" yom kippur. Cashade in $40 på det, helt okey!

Morgonen efter åkte jag, Anna och Kalle in till Philly och strosade omkring på stadens gator.
Jag gillar Philadlphia, det är en skitmysig stad. Jag gillar den faktiskt mer än New York. NYC är alldeles för stort för min smak, för mycket människot, för mycket bilar, för mycket stress.
Men NYC är mäktigt som fan, och för att vara ärligt har jag bara sett Manhattan än så länge, och det är ju centrum. Men Philadelphia rekomenderar jag för alla!





Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

om man hittar i Philly ja ._. HAHAHA. Och du får fan bestämma dig om Chi-chi är en hon eller han.......

2010-09-20 @ 16:52:00
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0