even if we're apart, I'm there for you, Sweden!

Jag har dragit mitt strå till stacken, jag har röstat i mitt första val, yay! ...vuxenpoäng, fan!

Vet inte hur mycket bilden avslöjar men man borde kunna se vad jag la i mitt kuvert.
Jag bryr mig inte så mycket om valet så jag måste hålla det hemligt.
Min valsedel sa Socialdemokratrerna ;D

Efter valet blev det McDonalds med Kalle och Sandra och planen var att dra till starbucks men klockan drog iväg. Vi plockade istället upp Louise och drog till en krog/resturant och käkade kyckling och snackade skit.


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

snacka skit om guld och Anna :o

2010-09-09 @ 06:55:53
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0