fonderwul morning!

Underbara morgon!
Vaknade 07:15, snoozade några minuter och gick sedan upp men möttes av denna i trappan.
Jipppie! Det var bara att återvända till sängen, starta ett vänneravsnitt och somnade väll på högst 3 minuter.

 

Jag skrev ju ett inlägg igår om hur soft jag hade det på jobbet. Well... that one backfired!
Igår hade jag en för mig hektiskt dag, för många andra au pairer en helt vanlig dag.

* Jag tvättade 3 maskiner och hari alla fall en kvar.
* Barnen kände sig sjuka på morgonen men vi bestämde oss för att försöka gå till skolan. Vid elva ringer det hemma och jag åker till skolan och hämtar dom. Det betyder en hel dag att ta hand om dem.
* Jag gjorde groceryshopping två gånger
* Städade både Jake och Jessies rum + deras badrum. (dammsuga, byta sängkläder och damma)
* Vek tvätt.....................

Who am I to complain, jag hade i alla fall tid att snacka med Ida på skype en stund. Det var kul :)'

och på kvällen drog jag och Kalle till Starbucks och spelade kort, lärde mig ett nytt spel.
Hyfsat kul, även om kortspel ofta blir ganska föutsägbart på två pers. Jag fick stryk också by the way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0