it breaks me down.

Har inte kommit in i min träning riktigt ännu, har varit på gymmet ett par gånger men jag är inte medlem ännu. Blir det på Måndag hoppas jag. Väntar på ett brev från min LCC.

Hur som helst så har jag gått ner mig ganska mycket måste jag säga, tackar gud för muskelminne.
Har åtminstone tagit tag i det och börjat köra lite träning här hemma.

Eftersom jag är 20 minuter från Rockytown måste man ju köra alá Rockystyle!
Pushups, smala och breda.
Pullups i lekparken över gatan.
Crunches mixat med diverse magövningar.
Upphopp med intensitet och explosivitet.
Löpning i parken över gatan.
Löpning till Kalle, nedförsbacke dit och uppförsbacke hem.

- hoppas köra igång på gymmet snart igen. Familjen betalar ju för min köttfärs, hurray!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0