My fiiiirst!

Då stryker vi alltså "Se en basebollmatch live" från min to-do-list. Fressshh!
Var med min värdfamilj och kollade på Phillies - Brewers.

Vad ska man säga, det var en häfitg upplevelse men jag vettefan om det är min sport faktiskt.
Fast min värdmamma sa att det var en tråkig match i jämförelse med hur det brukar vara, och ihop med det så fick Phillies stryk med 3-5 och hade aldrig ledningen. Tror att trycket på läktaren blir mäktigare om Philles både leder och till slut vinner. Det var ju trots allt över 45.000 personer på plats.
Får nog ge det en chans till :)

Jag var SÅ nära på att fånga en boll, men en gubbe två rader framför mig lyckades sträcka på sig och ro åt sig den innan mig. Hade varit riktigt grymt att ha med sig hem.




45.006 personer i publiken, hyfsad siffra tycker jag!



Ryan Howard ska slå! Det är hans namn jag har bak på min t-shirt.
Han går väldigt mycket på kraft och när han träffar.. oj, då träffar han! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0