My shoe!



En bild säger mer än ett blogginlägg.. Sjukare grej!

Åkte till Willow Grove med, ja.. Gissa vilka om ni kan!
Vi stod i alla fall och snackade i rulltrappan, jag lutande mig mot "räcket" och hade liksom tyngden på min vänstra fot och korsade över den med högerfoten.. Well, you get it.

Längst ner fortsatte i alla fall inte min sko över den lilla rampen som är där utan åkte in i mellan.
Yippie, vad fan gör jag nu?

Vi kunde inte göra annat än skratta åt det, till slut kom det en securitykvinna och trodde hon jobbade för CSI istället för någon slags motsvarighet till Securitas, bara sämre antagligen.
Hon tog mitt namn, adress, telefonnummer, födelsedata you name it!
Sen kom en annan securitykvinna med en kamera och fotade min sko, sen till slut typ 10 minuter senare kunde de tre (!) rulltrappegubbarna som samlats på platsen backa tillbaka rulltrappan så jag fick tillbaka min sko.
Tack!

Jag brydde mig inte om anmälan hos kundservic eller något sånt, too much stuff!
Det blev några svarta ränder på min sula och inget mer, men fan vilken sjuk grej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

woohoo way to go! Nu är du garanterat inne i terroristregister i minst 18 delstater! Bra jobbat brollan:D

2010-10-01 @ 14:17:21
Postat av: Berghällen

Haha, en på miljonen eller vad?

2010-10-02 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0