take a bow-ling

Jag, Kalle och Lollo åkte en bit hemifrån och spelade bowling igår kväll. Riktigt roligt.
Vi spelade hela två timmar, även om det spårade ur lite mot slutet.

Jag tog hem en omgång, Kalle en och Louise två stycken tror jag.
Jag började att skruva bollen igår för första gången, askul ju! Det var Jesper som visade mig det, tack hörru! När jag är hemma igen och om du, jag, Sandra och Totte har en bowling-reunion får ni allt se upp!

Kalle ger sig på en skruv!
Bilden på mig är som ni förstår fram mot slutet, jag drag iväg en bredsida.
...gör inte det! Jävlar vad jag träffade fel och har ont i min fot nu! failblog.org


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

jag vann tre gånger thank you very much!

2010-09-20 @ 16:53:40
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0