Rosh Hashana & Wii (bilder)

Igår firade jag min första judiska högtid någonsin, Rosh Hashana. Ni får googla det själv :)
Det var faktiskt ganska kul, mycket folk och den här familjen har riktigt sköna familjemedlemmar. Me like!

Kommer ni ihåg maffioso-farfar som bjöd på Taj Mahal?
Han gled hit i en sprillans Audi S4 cab, röd! Och ni sm känner mig vet vad jag tycker om röda bilar, love them!
Jag blev lite kär i hans bil, men senare samma kväll lämnade den mig tom och sorgsen på trappan..


Efter allt kalas tyckte jag och Kalle synd om Lollo som åkte på att jobba kväll.
Vi körde därför förbi Starbucks och plockade upp fika till alla oss, åkte vidare hem till Lollo för att kolla på Idol.
Det slutade med ett Wii tournament i hennes basement, jag ägde boxningen, Kalle ägde dansninen, Lollo ägde bowlingen och vi ägde precis lika mycket på golfen. Hyfsad uppdelning tycker jag!


Idol-Kalle skriver en autograf till mig efter hans dancemoves. *tiiihihii, söööötiiZZzzz!*


Sen är man så jävla snygg när man spelar Wii också, så att det måste fotas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0