I don't give a damn what you think!

Här kommer resumén med bilder som jag pratade om.

 

Bilder från New York City i Söndags.




Central Part & Time's Square




Vi hamnade på skärmen ovanför Forever 21, yaay :)



Jag, Åshild och Kalle tog vår första tur i en Yellow Cab.
7th avenue (Fashion ave.) 43rd street till 34th street






Jag & Kalle drog till IKEA häromdagen och gick runt och kände oss som hemma!









Häromdagen satt jag, Kalle & Louise på Starbucks, sedan stängde det klockan 10pm.
Vad skulle vi göra nu? Vi skämtade om att åka till Rockytrappan i Philadelphia och sätta oss.
..Vilket vi gjorde, helt galet egentligen men väldigt kul. Det är något speciellt med den trappan.


Körde en latsspread på en staty som jag var tvungen att klättra upp på, såklart.
Den andra bilden visar hur jäkla stort allt är, jag är den gråa pricken i mitten.






Har förrseten inte nämt att jag tränar här borta. Har hittat ett YMCA som jag går till, det är hyfsat stort faktiskt.
Finns inomhuspool, inget fancy but still. En basketplan också bland annat som vi använder flitigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0