waterlooooo

Tog min drottningtur i Kalles pool igår tillsammans med honom och hans värdbarn.
Var typ 20 grader varmt men jag kom i ändå och höll igång ett bra tag. Big deal tänker ni, men som den badkruka jag kan vara när vatten är kallt samtidigt som det är stilla är detta en bedrift.
Kan ju ha något med att jag sprang ner och var väldigt varm i kroppen och att det var sjukt kvavt ute.

På talom kvavt så upplevde jag den kanske inte värsta åskan men jag upplevde den åskan som har innehållt mest blixtrar per minut igår kväll. Sjukt vad det blixtrade, verkligen hela tiden!

Kalles pool


Kommentarer
Postat av: bex.

den poolen ser inte fel ut !

2010-09-24 @ 12:57:48
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0