Vampires do suck!

Dagen har bestått av minigolf, driving range, och besök på en chokladfabrik, och mig väääldigt trött..
Minigolfen var grym om jag inte varit så trött, värmen dödar mig här borta. Vi hade typ 32 grader idag.
Driving rangen var kul de första 30 bollarna sen slog jag bara bort resten, jag måste styra upp min sömn!
Chokladfabriken var riktigt tråkig! Det vr en korridor på typ 35m med fönster så man kunde kolla in när några halvvakna människor pakiterade choklad som kom ut från maskiner.
Anyway, det är kul att ha sett :)

Kvällen bjöd iaf på bio med Kalle och Sandra.
Vampires suck, haha vilken skämtfilm! Så jäkla DÅLIG! Men ändå riktigt jäkla rolig :)







Kommentarer
Postat av: Sandar Björk

>Din dag verkade lyckad iaf^^ ha det så kul nu:D och ja filem vad ska man säga igentligenXD

2010-09-02 @ 19:56:05
URL: http://marianova.com/users/sandrabjork/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0