we give a damn about the drama that you do bring

Sitter i köket och ska äta min PBJ-mackor och dricka min trpoicanajuice snart tänkte jag medans jag kollar på Idol. Gud förbjude att Tv4Play laggar eller inte ens funkar. Fingers crossed!


De närmaste planerna just nu är att ta oss till ett ställe här utnför Philly för att rösta i valet. Hoppas det går vägen. Måste ju göra min röst hörd i mitt första val, och dra mitt strå till stacken för att få bort de blåa :)

Well, kvällarna off spenderas mestadels på Starbucks och ja kom precis därifrån nu.
Vi smider lite planer inför helgen och vad som komma skall, vi får se vad som händer. Update lär komma!





Helst vill jag bara sparka in dörrarna till MTV music awards i New York, kasta iväg nån fet gubbe med ännu fetare plånbok med en jävligt bra plats typ courtside, stagewise. För att sedan sitta och glädjegråta och sjunga med till Eminem när han knallar ut på scen och tar över New York som Bin Laden 2001.
Och när det är klart, hänga på Eminem och hans crew på efterfest, gunga loss hela natten till Cinderella Man och sedan köra en remake på battlen i 8 Mile. EVERYBODY FROM THE 313 THROW YOUR MOTHERFUCKING HANDS UP AND FOLLOW MEEE!.

Skämt å sido, så vill jag helt enkelt se MTV music awards. Får nog blir att spela in den och kolla på den på Måndagen när ungarna är i skolan.


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

känner mig lite skamsen att jag inte sett 8 mile ännu... får bli ändring på det ikväll kankse!



och gillar idén med att storma MA! Ska fett ladda ner eller nått. Fast om du spelar in kanske man kan komma över på måndag? :o

2010-09-08 @ 05:45:11
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Lollo ♥

okej så måndag MA och 8 Mile en annan dag, haha. Got it!

2010-09-08 @ 15:30:29
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0